Drobne AGD do naprawy? Czy się opłaca?

drobne AGD naprawa

Drobne AGD i naprawa

Każdy zna teorię, że sprzęty AGD psują się wraz z końcem ich gwarancji. Zwykle nie opłaca się ich naprawiać, ponieważ kosztowałoby to tyle, co zakup nowego urządzenia. Radzimy więc pogodzić się z tym, że drobne agd nie działa już właściwie. W naszym sklepie znajdziesz markowy sprzęt AGD w atrakcyjnych cenach.

Powystawowe AGD

Musimy od razu wspomnieć, że powystawowe agd ma wiele zalet. Jest to przede wszystkim niższa cena, w porównaniu do urządzeń oferowanych przez popularne sieci marketów. Możesz tutaj nabyć bezprzewodowy czajnik od wiodącego producenta za 70% ceny oferowanej w sklepie. Jest to duża różnica, prawda? Z naszą pomocą nabędziesz sprzęty, które wyposażą Twoją kuchnię i sprawią, że przygotowywanie potraw stanie się dużo bardziej przyjemne. Pod ręką będziesz miała opiekacz do kanapek, sokowirówkę oraz cichy blender. Przygotowywanie śniadań, obiadów i kolacji będzie dużo prostsze i przede wszystkim nie będzie zajmowało Ci zbyt wiele czasu. Poza tym, na zakup tych urządzeń wydasz znacznie mniej. Tym samym będziesz mogła pozwolić sobie na zakup większej ilości urządzeń. Twój domowy budżet na tym nie ucierpi.

Haczyki stosowane przez sklepy

Warto być świadomym konsumentem. Sprzedawcy zwykle zachęcają klientów do zakupu dłuższej gwarancji, której zadaniem jest rzekomo pokrycie kosztów naprawy, gdy sprzęt będzie źle działał. Trzeba jednak pamiętać, że ten dodatkowy okres gwarancji proponowany przez sklepy nie jest gwarancją producencką. Oznacza to, że ewentualne naprawy sprzętu i tak trzeba będzie dodatkowo płacić, ponieważ taka wydłużona gwarancja jest jedynie ubezpieczeniem, które nie obejmuje naprawy.

Gwarancje

Poza tym, w gwarancjach znajduje się wiele haczyków. Jednym z nich jest to, że użytkownik może skorzystać bezpłatnie tylko z jednej naprawy sprzętu. Oznacza to, że gdy odkurzacz bezprzewodowy zepsuje się ponownie, już za tą drugą naprawdę trzeba będzie dodatkowo zapłacić. Przy tym trzeba będzie skorzystać z serwisu producenta, ponieważ w innym przypadku utraci się gwarancję.

Jak widać, z naprawami sprzętu i gwarancjami do nich różnie bywa. Lepiej więc zainwestować w nowy sprzęt AGD, nie nabierając się przy tym na wydłużone okresy gwarancyjne.