Powystawowe AGD – co tak naprawdę kupujemy

powystawowe agd

Powystawowe AGD – czy kupujemy używany sprzęt lub zwroty od niezadowolonych klientów

Dlaczego powystawowe agd cieszy się dużą popularnością? Ponieważ dostępne jest w bardzo atrakcyjnych cenach. Wiele osób zastanawia się, czy na takiej okazji więcej zyska, czy też straci.

Dowiedz się, jak sprzęt był przechowywany

Podejmując decyzję o nabyciu powystawowego AGD, przede wszystkim warto zaznajomić się ze sposobem eksponowania sprzętu w sklepie. Należy zapytać, czy produkt był udostępniany do testów klientom, czy po prostu stał na półce. Trzeba mieć świadomość, że w zupełnie innej kondycji będzie laptop, który był wypróbowywany przez setki klientów. W innym malakser, który stał za szybą w gablocie.

Ogólna trwałość elektroniki

Musisz wiedzieć, że elektronika bardzo szybko się zużywa. Dlatego telewizor włączony na wystawie sklepowej przez kilka miesięcy na pewno nie będzie działał z taką samą sprawnością, co model z pudełka. Niestety, ale w takiej sytuacji istnieje duże prawdopodobieństwo, że po krótkim czasie od zakupu będzie trzeba towar zwrócić. Ewentualnie wymienić na inny, ponieważ po prostu nie będzie działał zgodnie z oczekiwaniami. Takie sytuacje zdarzają się jednak bardzo rzadko. Do klientów trafiają zazwyczaj sprzęty w naprawdę bardzo dobrej kondycji, jedynie wystawiane na półki sklepowe. Mogą nosić lekkie ślady używania, ze względu na to, że np. ekspres ciśnieniowy jest dotykany przez klientów, którzy chcą sprawdzić, jak wygląda. Poza tym, nie jest on jednak uruchamiany, dlatego pod względem fabrycznym jest całkowicie nowy.

Zwróć uwagę na gwarancję

Kupując drobne agd, jakie oferuje outlet agd warto sprawdzić, czy gwarancja obejmuje nadal pełny okres, jak w przypadku zakupu sprzętu w tradycyjnym sklepie. Czasem zdarza się, że z różnych względów jest ona skracana, co nie jest korzystne dla klienta. Lepiej wybrać powystawowy ekspres do kawy z pełną gwarancją. Dzięki temu będzie można liczyć na pełną pomoc serwisu, gdy ekspres do kawy senseo zacznie szwankować. Ponadto, skrócenie czasu trwania gwarancji może również wskazywać na zły stan techniczny. Ewentualnie jakieś uszkodzenia sprzedawanego urządzenia. Trzeba mieć to na uwadze i sprawdzać terminy.